Klantendienst
Hoe kunnen wij je verder helpen?
Bij de aankoop van een nieuw bed, matras of boxspring is het fijn als er iemand met verstand van zaken met je meedenkt. Onze slaapadviseurs staan uiteraard voor je klaar. Daarnaast kun je ook bij onze klantendienst terecht voor al je vragen over je bestelling, levering, productvragen of eventuele klachten. Wij gaan samen met jou op zoek naar de oplossing die jou het beste past.
Heb je een algemene vraag kijk dan eens op onze pagina veelgestelde vragen.
Heb je een klacht? Laat het ons weten via klantendienst@malles-interieur.be . Stuur altijd minimaal 3 foto’s mee waarop de klacht duidelijk is te zien en een foto van je bestelbon.
Wij bekijken de klacht en nemen zo snel mogelijk contact met je op.
LET OP: Vanwege de maatregelen die we door de drukte moeten treffen kan het langer duren voordat je hierop een antwoord ontvangt
Oostmalle
- Hoogstraatsebaan 15, 2390 Oostmalle
- T: 03 435 45 33
- E: info@malles-interieur.be
Openingsuren Genk
Maandag | 10:00 – 18:00 |
Dinsdag | 10:00 – 18:00 |
Woensdag | Gesloten |
Donderdag | 10:00 – 18:00 |
Vrijdag | 10:00 – 18:00 |
Zaterdag | 10:00 – 18:00 |
Zon- en Feestdagen | 12:00 – 18:00 |
Afhaal magazijn
- Terbekehofdreef 49C, 2610 Wilrijk (Antwerpen)
- T: +32 (0) 3 825 44 15
- E: info@malles-interieur.be
Openingsuren afhaalmagazijn Antwerpen
Maandag | 10:00 – 16:00 |
Dinsdag | 10:00 – 16:00 |
Woensdag | 10:00 – 16:00 |
Donderdag | 10:00 – 16:00 |
Vrijdag | 10:00 – 16:00 |
Zaterdag | 9.00 – 12.00 |
Zon- en Feestdagen | geen afhalingen |
Online
- Leveringen in heel België & Nederland
- T: +32 (0) 3 435 45 33
- E: klantendienst@malles-interieur.be
Telefonisch bereikbaar
Maandag | 10:00 – 18:00 |
Dinsdag | 10:00 – 18:00 |
Woensdag | gesloten |
Donderdag | 10:00 – 18:00 |
Vrijdag | 10:00 – 18:00 |
Zaterdag | 10:00 – 18:00 |
Zon- en Feestdagen | 12:00 – 18:00 |