Veel gestelde vragen
Bestellen
Nee, het is niet noodzakelijk om een account aan te maken als je een bestelling bij ons plaatst.
Dat kan ook als gast.
Maak je toch een account aan en wil je je gegevens bij ons laten verwijderen kan je altijd contact met ons opnemen .
Wanneer je een bestelling plaatst in onze webshop, krijg je normaal altijd een bevestiging in je inbox.
Niets ontvangen? Controleer dan zeker eerst ook eens je spamfolder, soms komen e-mails daar onbedoeld in terecht.
Wanneer je ook daar niets vindt, raden we je aan om contact op te nemen met +32 3 435 45 33 of klantendienst@malles-interieur.be. Zij helpen je verder.
Als het artikel op voorraad is zie je bij de afmeting of opstelling staan hoeveel er nog in voorraad zijn.
Als het artikel niet op voorraad is zie je hier de geschatte levertermijn in weken staan.
Je kunt dit artikel dan kopen en betalen, dan wordt dit meteen in bestelling geplaatst.
Zodra het artikel bij ons klaarstaat voor levering nemen we dan contact met je op om een afspraak voor levering te maken.
Vraag ernaar via de chat of mail op onze website.
We zullen proberen het artikel online te zetten indien we de nodige foto’s ter beschikking hebben.
Indien dit niet mogelijk is geven we de contactgegevens door van de winkel zodat je het artikel bij hen kunt bestellen.
Zij kunnen dan voor jou een bestelbon opmaken.
Helaas staan niet alle artikelen in de winkel.
Betalen
Let op, geld lenen kost ook geld.
– Bij een bestelling in de winkel betaal je een voorschot en bij de levering het nog openstaande bedrag.
Let op, geld lenen kost ook geld.
Levering
Levering van onze artikelen is mogelijk in België, Nederland en Luxemburg
Heb je een aankoop in de winkel gedaan, dan kun je het nog openstaande saldo betalen met Bancontact of cash.
Je kan tot 5 werkdagen vóór de afgesproken leveringsdatum vragen deze datum uit te stellen. In het andere geval ben je een forfaitaire vergoeding wegens planningswijziging verschuldigd van € 50,-.
Neem hiervoor contact op met de winkel waar je je aankoop hebt gedaan.
Heb je via onze webshop besteld, neem dan contact op via mail: klantendienst@malles-interieur.be
Indien je bij aankoop van een boxspring of salon kiest voor de PRO of VIP levering monteren wij het artikel voor je.
– Pro Levering = Levering en montage van je boxspring of salon in je woning tot en met het 2de verdiep als er voldoende vrije doorgang is.
Leverkosten 59,- + 80,- montagekosten
– VIP Levering = Levering en montage van je boxspring of salon in je woning tot en met het 2de verdiep als er voldoende vrije doorgang is waarbij wij de verpakking mee retour nemen. Leverkosten 59,- + 105,- montagekosten
Voor de montage van de overige meubelen kun je contact opnemen via telefoon of mail.
Alleen wanneer je hebt gekozen voor de VIP levering nemen onze monteurs het verpakkingsmateriaal mee retour.
Voor onze vrachtwagen moet er inderdaad voldoende parkeerruimte worden voorzien, op maximum 10 meter van de deur of garage.
Indien er geen geschikte parkeerplaats voorzien is binnen 10 m, vervalt de gratis standaardlevering en worden de levering en de werktijd voor het laden en lossen aangerekend.
Indien je hebt gekozen voor een PRO of VIP levering, dus inclusief montage, en er moet geleverd worden vanaf het 2de verdiep dien je zelf een ladderlift te regelen.
Datum en tijd ALTIJD in overleg met Malle’s Interieur.
Bij bestelling van meerdere artikelen, waarvan 1 of meerdere artikelen met een levertermijn, zal er pas levering plaatsvinden als alle artikelen beschikbaar zijn bij Malles Interieur. Indien de klant een deellevering wenst zal er voor nalevering van de nog niet bij Malles Interieur beschikbare artikelen een transportkost worden aangerekend van minimaal 50,- tot maximaal 100,-.
Als wij een leveringsafspraak met je hebben gemaakt en je bent niet thuis op het moment van levering raden we je aan om contact op te nemen met de winkel waar je je artikel hebt gekocht om een nieuwe leveringsafspraak te maken.
Aan een nieuwe levering zijn dan kosten verbonden van minimaal 75,-. Je kan je artikel dan ook nog zelf gaan afhalen in ons magazijn.
Afhalen
Dat is mogelijk op vertoon van de bestelbon.
Als jouw artikel op voorraad is kan je deze direct afhalen in het magazijn.
Zijn enkele van je artikelen op voorraad, maar nog niet alles dan mag je de voorradige artikelen al komen afhalen.
Indien je hebt gekozen voor levering is één levering inbegrepen. Je mag zelf al om de artikelen komen die binnen zijn. De overige artikelen worden dan nageleverd of je betaalt een extra levering van minimaal 50,- tot 100,-.
Enkel je aangekochte toonzaalmodel kun je afhalen in de winkel waar je deze hebt gekocht. De overige bestellingen kun je afhalen in ons magazijn.
Klik hier voor het adres en openingstijden
Betalen
Is je artikel op voorraad dan komen wij dat binnen 5 tot 10 dagen bij je leveren.
Indien 1 of meerdere van je artikelen besteld moeten worden nemen we contact met je op zodra alles bij ons binnen is om een afspraak voor levering te maken.
Op de voorzijde van de verkoopovereenkomst staat steeds een indicatie van de verwachte levertermijn. Dit is een schatting gebaseerd op de gemiddelde levertermijn van de leverancier. De effectieve levertermijn is steeds onder voorbehoud van de leverancier.
Indien de voorziene of afgesproken levertermijn verlengd wordt door elementen buiten de wil van Malle’s Interieur zoals bijvoorbeeld door vertragingen bij de toeleverancier, is dit te beschouwen als overmacht en aanvaardt de koper deze mogelijke verlenging.
Bestelling in de winkel
Door de ondertekening van de verkoopovereenkomst is de verkoop definitief en kan deze in principe niet meer worden gewijzigd. Indien je een wijziging wenst van bestelde maar nog niet geleverde goederen dien je dit binnen de 5 werkdagen na de oorspronkelijke verkoopdatum aan te vragen en dient Malle’s Interieur uitdrukkelijk akkoord te gaan. In voorkomend geval wordt er een schriftelijke wijzigende overeenkomst afgesloten, en zal er altijd een administratieve kost van € 50,- worden aangerekend.
Bestelling via de website
Bij online aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Indien je de bestelling wenst te wijzigen kun je dit laten weten aan klantendienst@malles-interieur.be.
Vermeld duidelijk welk artikel je wilt wijzigen voor wat, zodat we het nodige kunnen doen. Je geeft ook best je contactgegevens door, zodat we je kunnen contacteren indien nodig.
Bestelling in de winkel
Zo lang er geen goederen aan je zijn geleverd en er geen sprake is van contractuele wanprestatie, heb je het recht de verkoopovereenkomst eenzijdig te verbreken. In dat geval betaal je aan Malles Interieur een verbrekingsvergoeding gelijk aan 30% van de totale verkoopprijs voor gewone meubelen en 50% voor toonzaalmodellen.
Het reeds betaalde voorschot zal volledig worden verrekend als annulatievergoeding. In geval van misbruik (bijvoorbeeld wanneer de koper een uitvoering van de overeenkomst of levering herhaaldelijk tegenwerkt of uitstelt voor een periode meer dan 3 maanden na binnenkomst van de goederen) is eenzelfde annulatievergoeding van toepassing.
Dienst na verkoop
Aankoop in de winkel
Wanneer je in de winkel een aankoop gedaan hebt, ontstaat er een verkoopovereenkomst en heb je niet het recht daarvan af te zien.
Bij kleine artikelen zoals decoratie of sierkussens zijn we flexibel en kan omruiling binnen de 7 dagen, op vertoon van het kassaticket en na voorafgaande toestemming van Malles Interieur. Het product moet zich ongeopend in de originele verpakking bevinden en mag geen schade vertonen.
Aankoop via de website
Op alle online aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. Je hebt dus 14 dagen na afhaling of levering de tijd om het artikel te retourneren. Op onze pagina over herroepingsrecht lees je alles hierover.
De koper dient wettelijk gezien binnen de 2 maanden na aflevering de goederen te inspecteren op eventuele beschadigingen of gebreken en deze schriftelijk te melden, bij voorkeur binnen de 5 dagen via klantendienst@malles-interieur.be
Dit vooraleer de goederen in gebruik te nemen.
De koper heeft recht op kosteloze herstelling, of indien deze onmogelijk blijkt, vervanging door een vergelijkbaar meubel. Een extra bestelperiode van de vervangstukken kan in voorkomend geval niet vermeden worden
Er is een wettelijke garantietermijn van 2 jaar. Dit betekent dat Malle’s Interieur verantwoordelijk is voor elk gebrek aan overeenstemming dat bestaat bij de levering of afhaling van de goederen en zich manifesteert binnen een termijn van 2 jaar vanaf de datum van levering of afhaling. In dit geval heb je recht op een kosteloze herstelling, of indien dit onmogelijk blijkt, vervanging door hetzelfde of een vergelijkbaar meubel.
Klik hier voor meer informatie over garantie op je product.
Op al onze matrassen heb je een wettelijke garantie van 2 jaar.
Klik hier voor informatie over de garantie op je matras en/of topper.
Heb je een klacht? Laat het ons weten via klantendienst@malles-interieur.be . Stuur altijd minimaal 3 foto’s mee waarop de klacht duidelijk is te zien en een foto van je bestelbon. Wij bekijken de klacht en nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Niet gevonden wat je zoekt?
- Mail ons
- Chat met ons
- Bel +32 3 435 45 33
Oostmalle
- Hoogstraatsebaan 15, 2390 Oostmalle
- T: +32 (0) 3 435 45 33
- E: info@malles-interieur.be
Openingsuren Oostmalle
Maandag | 10:00 – 18:00 |
Dinsdag | 10:00 – 18:00 |
Woensdag | Gesloten |
Donderdag | 10:00 – 18:00 |
Vrijdag | 10:00 – 18:00 |
Zaterdag | 10:00 – 18:00 |
Zon- en Feestdagen | 12:00 – 18:00 |
Afhaalmagazijn
- Terbekehofdreef 49C, 2610 Wilrijk
- T: +32 (0) 3 825 44 15
- E: info@malles-interieur.be
Openingsuren Antwerpen
Maandag | 10:00 – 17:00 |
Dinsdag | 10:00 – 17:00 |
Woensdag | 10:00 – 17:00 |
Donderdag | 10:00 – 17:00 |
Vrijdag | 10:00 – 17:00 |
Zaterdag | 10:00 – 17:00 |
Zon- en Feestdagen | 11:00 – 17:00 |
Online
- Leveringen in heel België & Nederland
- T: +32 (0) 3 435 45 33
- E: klantendienst@malles-interieur.be
Telefonisch bereikbaar
Maandag | 10:00 – 18:00 |
Dinsdag | 10:00 – 18:00 |
Woensdag | Gesloten |
Donderdag | 10:00 – 18:00 |
Vrijdag | 10:00 – 18:00 |
Zaterdag | 10:00 – 18:00 |
Zon- en Feestdagen | 12:00 – 18:00 |